портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Відділ з питань надання адміністративних послуг

І. Загальні положення

            1. Відділ з надання адміністративних послуг   структурний підрозділ Мирненської селищної  військової адміністрації, у якому надаються адміністративні, інші публічні послуги, згідно з переліком, що визначається розпорядженням начальника Мирненської селищної ВА, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про правовий режим воєнного стану».

            2. Відділ є підзвітним та підконтрольним начальнику Мирненської селищної ВА, підпорядкований заступнику начальника ВА за напрямком діяльності.

            3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, розпорядженнями начальника Мирненської селищної ВА, розпорядженнями керівника Мирненської селищної ВЦА, рішеннями Мирненської селищної ради, виконавчого комітету Мирненської селищної ради, розпорядженнями Мирненського селищного   голови, цим Положенням, Регламентом Відділу і іншими нормативними актами.

            4. Місце знаходження Відділу: юридична адреса 87123, Україна, Донецька область, Волноваський  район, селище Мирне вулиця Центральна,6, фактична адреса на період дії воєнного стану: здійснює діяльність у дистанційному форматі відповідно до умов воєнного стану та обмежень, зумовлених повною тимчасовою окупацією території громади.

ІІ. Основні завдання та принципи роботи

1. Основними завданнями Відділу є:

1.1 Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень в тому числі дистанційно.

1.2 Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

1.3 Надання консультацій та роз’яснень суб’єктам звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються у Відділі, надання вичерпної інформації щодо необхідного переліку документів для отримання адміністративних послуг.

1.4 Організація співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.5 Проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої ст.7 Закону України «Про адміністративні послуги», визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи.

2. Загальні принципи роботи Відділу:

2.1 Доступність послуг для всіх фізичних та юридичних осіб.

2.2 Дотримання стандартів надання послуг.

2.3 Відповідність розміру плати за отримання адміністративної послуги чинним нормативно-правовим актам.

2.4 Відкритість та прозорість.

2.5 Зрозумілість процедур.

2.6 Оперативність у вирішенні питань.

ІІІ. Функції відділу

1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, зокрема щодо:

1.1 переліку документів, необхідних для отримання певної адміністративної послуги;

1.2 вартості (у випадку встановлення плати згідно законодавства) чи безоплатності процедури надання адміністративної послуги, документів, необхідних для її реалізації;

1.3 терміну прийняття рішення про задоволення або відмову у задоволенні певної адміністративної послуги;

1.4 вичерпного переліку підстав для відмови у задоволенні певної адміністративної послуги;

1.5 переліку адміністративних органів, уповноважених вирішувати питання, що є предметом звернення.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux